Język strony

Kontrast:

    /    

Strona główna - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury

Główne Menu


Szkolenie dla urzędników prokuratury nt. "Komunikacyjne aspekty relacji zawodowych i kontaktów z uczestnikami postępowania", U8/A/15

Data szkolenia: 07 maja 2015 r.
 
Miejsce szkolenia:  Prokuratura Okręgowa w Białymstoku
 
Grupa docelowa: urzędnicy prokuratury
 
Szkolenie dla apelacji białostockiej
 
Rekrutacja na szkolenie odbywa się wyłącznie poprzez Platformę Szkoleniową KSSiP - http://szkolenia.kssip.gov.pl/login
 
 
Wykładowca:
 

dr hab. Paweł Nowak

Kierownik Katedry Teorii i Zastosowań Tekstu Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz profesor Społecznej Akademii Nauk w Warszawie, autor i współautor szeregu publikacji, w tym: ,,Manipulacja w języku” (Wydawnictwo UMCS, Lublin 2004), ,,O sztuce publicznego występowania i komunikacji społecznej’’ (Wydawnictwo Wszechnicy Polskiej i EFS, Warszawa 2007), „Słownik polszczyzny politycznej po 1989 roku” (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2009). Ceniony i doświadczony wykładowca oraz trener w zakresie teorii komunikacji, komunikacji masowej i interpersonalnej, komunikacji językowej w mass mediach, retoryki oraz pragmatyki językowej.

 

Tematyka:

Komunikacja interpersonalna – definicje, zakresy i cechy.

Interpersonalność w miejscu pracy:

·         Informowanie i jego zasady w kontaktach ze współpracownikami i uczestnikami postępowania.

·         Budowanie więzi i relacji i ich granice.

·         Perswazyjne i skuteczne wywieranie wpływu na współpracowników i uczestników postępowania.

·         Świadomość stereotypowości, opiniowości i uprzedzeniowości w postrzeganiu ludzi i zdarzeń

Komunikacja niewerbalna i parawerbalna a wizerunek urzędnika w kontaktach z uczestnikami postępowania i współpracownikami:

·         Właściwe zachowania niewerbalne i świadomość stereotypowych błędów w ocenie komunikacji uczestników postępowania oraz współpracowników.

·         Autorefleksja komunikacyjna, przełamywanie barier i ograniczeń komunikacyjnych w kontaktach z uczestnikami postępowania i współpracownikami.

Podstawowe zasady prowadzenia rozmów telefonicznych  z uczestnikami postępowania i pisania do nich mejli.

Komunikacja językowa a wizerunek urzędnika w kontaktach z uczestnikami postępowania i współpracownikami:

·         Ocena kompetencji rozmówcy i umiejętność dopasowania języka do jego możliwości.

·         Poprawność językowa i dbałość o komunikatywność tekstów jako wyznaczniki dobrego wizerunku pracownika.

 

Koordynacja z ramienia KSSiP:

-merytoryczna:

sędzia Greta Książkiewicz

tel. 81 440 87 23

e-mail: [email protected]

 

-organizacyjna:

sędzia Marek Manowiec

tel. 81 440 87 20

e-mail: [email protected]

 

główny specjalista Monika Sędłak

tel. 81 440 87 22

e-mail: [email protected]

 

Zasady rekrutacji:

1.       W celu dokonania zgłoszenia na szkolenie należy:

  • Zapisać się na listę uczestników za pośrednictwem Platformy szkoleniowej KSSiP. Informacje o szkoleniu znajdują się w sekcji „Szkolenia 2015”.
  • W celu zapisania się na listę uczestników należy założyć konto użytkownika. Po wejściu na stronę główną KSSiP www.kssip.gov.pl należy w zakładce „Szkolenia ustawiczne” wybrać opcję „Platforma szkoleniowa”. W tej sekcji znajduje się instrukcja użytkownika platformy, z którą należy się zapoznać oraz link do założenia konta użytkownika wraz z instrukcją: http://szkolenia.kssip.gov.pl/login/ . Osoby posiadające konto na platformie e-learningowej nie muszą zakładać nowego konta i mogą zalogować się za pomocą danych z profilu użytkownika platformy e-learningowej.
  • Po założeniu konta następuje weryfikacja danych przez KSSiP i po zaakceptowaniu profilu uczestnika przez KSSiP osoba zainteresowana może dokonywać zapisów na kursy.
  • W celu zapisania się na wybrane szkolenie po zalogowaniu się na Platformę w sekcji „Kursy” należy odnaleźć zakładkę „Szkolenia 2015”, gdzie zostało zamieszczone przedmiotowe szkolenie.
  • W celu rejestracji na szkolenie należy zapisać się na listę uczestników (lub na listę oczekujących jeżeli miejsca na dane szkolnie zostały już wyczerpane lub uczestnik nie spełnia warunków aby zostać zakwalifikowanym na dane szkolenie).

2.       Wpisanie na listę oczekujących nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem się na szkolenie.

3.       Po przeprowadzeniu rekrutacji Dział Realizacji Szkoleń  KSSiP poinformuje uczestników za pośrednictwem Platformy szkoleniowej o zakwalifikowaniu na szkolenie. Nieuzyskanie żadnej informacji z KSSiP jest równoznaczne z niezakwalifikowaniem się na szkolenie.

4.       Osoby, które nie dokonają samodzielnej rejestracji na Platformie szkoleniowej KSSiP nie będą mogły wziąć udziału w szkoleniu.

5.       W przypadku jakichkolwiek trudności technicznych uprzejmie prosimy o kontakt z administratorem systemu pod adresem: [email protected]

 
Data publikacji: 
2015-01-29 11:34
Data wytworzenia: 
2015-01-29 09:14
Autor treści: 
Monika
Sędłak
Ostatnia zmiana: 
2015-01-29 11:35
Autor zmiany: 
Agnieszka
Welenc