Język strony

Kontrast:

    /    

Strona główna - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury

Główne Menu


Wizerunkowe i psychologiczne aspekty pracy pracowników biur obsługi interesantów U10/A/18 - 22-24.01.2018 r. Kraków

Miejsce szkolenia: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie
Grupa docelowa: urzędnicy sądowi zatrudnieni w biurach obsługi interesanta
Szkolenie dla apelacji: białostockiej, gdańskiej, katowickiej, krakowskiej, lubelskiej, łódzkiej, poznańskiej, rzeszowskiej, szczecińskiej, warszawskiej, wrocławskiej
Rekrutacja na szkolenia rekrutacja pisemna – za pośrednictwem sądów apelacyjnych
KSSiP - http://szkolenia.kssip.gov.pl/login

Wykładowcy


Magdalena Najda

dr nauk humanistycznych, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, psycholog i filozof, adiunkt w Wyższej Szkole Administracji Publicznej w Białymstoku, wykładowca Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS w Warszawie, trener umiejętności społecznych z wieloletnim doświadczeniem.

Weronika Świerczyńska-Głownia

dr hab. nauk humanistycznych, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego, stopnie naukowe uzyskała na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła Podyplomowe Studium Menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie oraz Studium Zarządzania i Biznesu przy Zakładzie Ekonomii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Stypendystka University at Buffalo, State University of New York. Jako wykładowca uniwersytecki prowadzi szereg zajęć oraz szkoleń z zakresu autoprezentacji, komunikacji społecznej oraz komunikacji biznesowej.

Tematyka szkolenia
„Wizerunkowe i psychologiczne aspekty pracy pracowników biur obsługi interesantów”

  1. Satysfakcja interesanta sądowego: dlaczego jest ważna i od czego zależy? (zaufanie jako podstawa satysfakcji z kontaktu z urzędnikiem sądowym, psychologiczne aspekty satysfakcji interesanta, satysfakcja interesanta jako funkcja dobrej komunikacji).
  2. Struktura rozmowy z interesantem –cd. (prezentacja rozwiązania, rozpoczęcie załatwiania sprawy, zakończenie i pożegnanie interesanta).Rozmowa bezpośrednia i telefoniczna(struktura, czas, znaczenie komunikacji niewerbalnej – różne  akcenty w każdym z typów rozmowy).
  3. Autoprezentacja: budowanie pozytywnego wizerunku pracownika BOI.
  4. Elementy budowania wizerunku. Przeszkody i trudności w kreowaniu wizerunku.
  5. Obsługa interesanta z niepełnosprawnościami. (rozpoznawanie, identyfikowanie potrzeb, specyfika komunikacji).
  6. Bariery komunikacyjne: stereotypy i uprzedzenia interesantów. Umiejętność rozpoznawania typów osobowości interesariuszy.
  7. Zapobieganie i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami (techniki komunikacyjne skuteczne w trudnych sytuacjach, radzenie sobie z roszczeniowością, agresją i manipulacją, radzenie sobie z własnymi emocjami).
  8.  Komunikacja z interesariuszem: dobór formy i treści.
  9. Tworzenie skutecznych komunikatów. Komunikacja niewerbalna – zachowania niewłaściwe a preferowane.

Osoby odpowiedzialne ze strony organizatora

 merytorycznie:                                            organizacyjnie:

sędzia Grzegorz Kister                              specjalista Małgorzata Wójtowicz-Dołęga

tel. 81 458 37 54                                         tel. 81 458 37 52

e-mail: [email protected]                   e-mail: [email protected]

  

Zasady rekrutacji:

1.    Rekrutacja na szkolenie odbywa się za pośrednictwem Platformy Szkoleniowej

  • W celu zapisania się na listę uczestników należy zalogować się na istniejące konto, a w przypadku jego braku założyć konto użytkownika na stronie: http://szkolenia.kssip.gov.pl
  • Instrukcja opisująca procedurę założenia konta znajduje się pod linkiem: http://www.kssip.gov.pl/szkolenia-ustawiczne
  • W celu zapisania się na wybrane szkolenie należy zapisać się na listę uczestników (lub na listę oczekujących, jeżeli miejsca na dane szkolenie zostały już wyczerpane bądź uczestnik nie spełnia warunków aby zostać zakwalifikowanym na dane szkolenie).

2.    Wpisanie na listę oczekujących nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem się na szkolenie.

3.    Po przeprowadzeniu rekrutacji Dział Realizacji Szkoleń KSSiP poinformuje uczestników za pośrednictwem Platformy szkoleniowej o zakwalifikowaniu na szkolenie. Nieuzyskanie żadnej informacji z KSSiP jest równoznaczne z niezakwalifikowaniem się na szkolenie (prosimy o sprawdzenie wiadomości, również spam).

4.    W przypadku jakichkolwiek trudności technicznych (m.in. założenie konta, weryfikacja konta, przypomnienie hasła) uprzejmie prosimy o kontakt z administratorem platformy e-mail: [email protected], tel. 81 440 87 14 w godzinach 9.00-14.00

 

Data publikacji: 
2018-01-15 13:25
Data wytworzenia: 
2018-01-15 12:50
Autor treści: 
Małgorzata
Wójtowicz-Dołęga
Ostatnia zmiana: 
2018-01-15 13:25
Autor zmiany: 
Mateusz
Martyniuk