Język strony

Kontrast:

    /    

Strona główna - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury

Główne Menu


Psychologia organizacji pracy. Stres w sytuacji zawodowej. Szkolenie dla urzędników sądów powszechnych, sygn. U5/B/19, 18-20.09.2019 r., OS w Dębem

Data szkolenia: 18-20 września 2019 r.
Miejsce szkolenia: OS w Dębem
Grupa docelowa: urzędnicy sądów powszechnych
Rekrutacja na szkolenia odbywa się wyłącznie poprzez Platformę Szkoleniową KSSiP - http://szkolenia.kssip.gov.pl/login

Wykładowcy

Marcin Furmański absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada rekomendację trenerską I stopnia  Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Od 15 lat prowadzi szkolenia i coaching dla biznesu, administracji publicznej oraz organizacji pozarządowych. Realizuje projekty edukacyjne z następujących obszarów: komunikacja z klientem, pozyskiwanie klientów, sprzedaż i obsługa klienta, negocjacje handlowe, wystąpienia publiczne, zarządzanie przez cele, zarządzanie własnym rynkiem, organizacja czasu pracy, motywacja handlowców, zarządzanie zespołem, rozwiązywanie konfliktów, asertywna komunikacja, oswajanie stresu, wypalenie zawodowe, mobbing w miejscu pracy i inne.

Mirosław Urban psycholog, trener biznesu, coach. Wykładowca Uczelni Łazarskiego, w przeszłości także wykładowca Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej i Akademii Pedagogiki Specjalnej. Autor lub współautor publikacji dotyczących szkoleń i rozwoju osobistego, m.in.: „Metafory i analogie w szkoleniach” (książka zdobyła nagrodę „Książka dla Trenera 2013 r.” przyznawaną przez Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu) i „Niekonwencjonalne techniki szkoleniowe”, GWP 2010.Prowadzi warsztaty i szkolenia dotyczące komunikacji, przywództwa, kreatywności, motywacji i zarządzania zmianą. Pracuje także w specjalnych projektach z kadrą menedżerską oraz kierowniczą.

Tematyka szkolenia

Stres związany z pracą. Zagrożenia i wyzwania. Radzenie sobie ze stresem pracy. Zasoby i deficyty.

Wypalenie zawodowe, mobbing, dyskryminacja, molestowanie. Źródła, objawy i profilaktyka.

Czynniki sukcesu i porażki w przywództwie.

Komunikacja interpersonalna i postawa asertywna w rozwiązywaniu trudnych sytuacji pracowniczych.

Komunikacja niewerbalna w kontekście realizowanych czynności służbowych oraz pracy zespołowej.

Organizacja pracy własnej a efektywność osobista.

Kontakt z klientem trudnym.

 

Osoby odpowiedzialne ze strony organizatora:

merytorycznie - sędzia Janusz Konecki

tel. 81 458 37 58

e-mail: j.konecki@kssip.gov.pl

organizacyjnie - główny specjalista dr Monika Sędłak

tel. 81 440 87 22

e-mail: m.sedlak@kssip.gov.pl

 

 

 

Data publikacji: 
2019-05-20 10:17
Data wytworzenia: 
2019-05-18 10:35
Autor treści: 
Monika
Sędłak
Ostatnia zmiana: 
2019-05-20 10:17
Autor zmiany: 
Adam
Czerwiński